niedziela, 13 września 2009

Okrągła kartka dla Karoliny

Jedna z moich najstarszych stażem przyjaciółek miała w czwartek urodziny i z tego tytułu mozolnie powstają dla niej moje skrapowe arcydzieła mające tworzyć komplet: notes, kartka i zakładka. Do tej pory (a wstyd się przyznać, że Karolina będzie już jutro u mnie :/) powstało pół notesu i kartka, którą prezentuję dzisiaj. Reszta niestety powędruje do niej później. Ostatnimi dniami powoli mi moje hobby idzie, oj powoli. Wieczorami, kiedy mam chwilę czasu po prostu nie mam siły a w dzień nie mam czasu. I tak się to koło zamyka, kiedy Gabrysia odkryła, jaką frajdę daje przemieszczanie się o własnych siłach. Wracając do kartki, to moje pierwsze okrągłe tworzydło. Okrągłe w założeniu, gorzej z wykonaniem bo wycięcie prostego koła mnie przerasta. Jestem już o krok od nabycia cyrkla tnącego, który mógłby mi znacznie ułatwić życie :D
Kartka miała być lekko stylizowana na takie Enczowe klimaty ale jakoś podobieństw do stylu Enczy brak. Stempel miał dodać romantyzmu i zwiewności a zbytnio przykuwa uwagę (kolejny towar deficytowy - czyli fajne stemple zawijasowe, na które mi zawsze szkoda wydać te 50 zł). Papiery z DCWV Retro, wstążka Anita's guziki i perełki z pasmanterii i kwiatki Prima Coral Reef.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz