środa, 3 czerwca 2009

Album dla babci Joli

Album ten powstawał jeszcze wczesną wiosną w prezencie dla mojej mamy - szacownej BABCI JOLI. Taki mały prezencik od mojej córki, Gabrysi.
Inspiracją były... śpioszki niemowlęce. Tak, tak. To nie złudzenie optyczne. Jako młoda mama głównie takie rzeczy mam przed oczami, więc takie rzeczy są moim natchnieniem :) (lepsze to niż pampersy nie pierwszej świeżości :).
Bazę do albumu wycięłam sama, bo dopiero później odkryłam Skrapiniec.
Z założenia na każdej stronie miał był jakiś zwierzak. Opracowałam więc szkice i wyprodukowałam różne głowy i całe ciała również. Nie przemyślałam jednak co będzie na odwrocie kartki i w rezultacie nie zdublowałam zwierzaków i kombinowałam z innymi elementami (gwiazdki, kółka, serduszka, kwiatuszki).
Tak oto narodził się prezentowany poniżej albumik.
Z góry muszę zaznaczyć, że o zrobienie zdjęć poprosiłam mojego męża kochanego, i on bidny nie wiedział, że trzeba pootwierać skrytki, powysuwać tagi. Dlatego na kilku stronach nie widać całej ich "okazałości".

Okładka:

Image Hosted by ImageShack.us

Pierwsza strona:

Image Hosted by ImageShack.us

Druga strona (za zdjęciem jest skrytka z wysuwanym tagiem, na którym wypisane są wymiary mojej córki z dnia urodzin ):

Image Hosted by ImageShack.us

Trzecia strona:

Image Hosted by ImageShack.us

Czwarta strona (z tyłu łatki wiszącej na szyi krowy, jest opis dnia, w którym wykonano zdjęcia; dodatkowo jest zwrotka wiersza "Żyrafa", który przewija się przez cały album):

Image Hosted by ImageShack.us

Piąta strona:

Image Hosted by ImageShack.us

Szósta strona (kółko w kółka otwiera się a w środku reszta szyi żyrafy i trzy fotki, oraz krótki opis):

Image Hosted by ImageShack.us

Siódma strona:

Image Hosted by ImageShack.us

Ósma strona (papier w kwiatuszki stanowi kieszonkę na dwa tagi, które mój mąż wyjął do zdjęcia):

Image Hosted by ImageShack.us

Dziewiąta strona (mały parawanik na 3 zdjęcia):

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Dziesiąta strona:

Image Hosted by ImageShack.us

Jedenasta strona:

Image Hosted by ImageShack.us

Dwunasta strona:

Image Hosted by ImageShack.us

Okładka tylna:

Image Hosted by ImageShack.us


1 komentarz: